Скандали > За оформлення "заграну" з житомирян продовжують дерти зайві гроші

За оформлення "заграну" з житомирян продовжують дерти зайві гроші


5-03-2012, 17:38.
Активісти Демократичного Альянсу вирішили перевірити, чи виконані обіцянки працівниками відділу у справах громадянства, імміграції фізичних осіб (ВГІРФО), щодо дотримання вимог «Правил оформлення і видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон і проїзного документа дитини, їх тимчасового затримання та вилучення».

Як вже повідомлялось 25 лютого, представники громадських організацій та ЗМІ здійснили рейд, який мав на меті перевірити дотримання процедури оформлення закордонних паспортів.

Тоді ж т.в.о. начальника ВГІРФО Федорчук Анатолій Адамович запевнив, що всі виявлені недоліки усунуть.

Поцікавившись у присутніх громадян про вартість послуг, стало зрозуміло, що як і раніше ніхто не інформує про доцільність послуг, але сума проплат зменшилась. Як виявилось, вже не вимагали обов’язкової сплати поліса страхування. Але як і раніше «вимагають» сплати за незрозумілі нікому «представницькі послуги ДП «Інформ-Ресурси».

Певна робота все ж була здійснена. На сайті УМВС в Житомирській області розмістили інструкцію з розмежуванням обов’язкових та необов’язкових платежів.

До числа обов’язкових в даній інструкції також віднесені послуги ВГІРФО та оплата бланку паспорта.

«Сьогодні я буду подавати всі необхідні документи, визначені у п 10. «Правил оформлення і видачі паспорта громадянина України для виїзду за кордон і проїзного документа дитини, їх тимчасового затримання та вилучення» разом із заявою про відмову від послуг ВГІРФО та оплати бланка паспорта, який є власністю держави», - коментує свої наміри Іван Фурлет, голова ЖОО ВМГО «Молодь Демократичного Альнсу», перед процедурою подачі документів.

Згідно п. 10 ПКМУ № 231, єдиним документом, що стосується проплат є квитанція про сплату державного мита (170 грн.)

Для працівниці ВГІРФО, яка приймала документи, було великою новиною отримати вичерпний,визначений у Правилах, перелік документів. Але після короткої дискусії і розмови по телефону з керівництвом, вона отримала вказівку прийняти документи.

Після інформування громадян, що чекали своєї черги, про вичерпний перелік проплат, активісти вирушили до начальника обласного ВГІРФО за роз’ясненнями щодо ситуації.

Пан Федорчук заявив, що все робить правильно, дії не співпадають з процедурою описаною в ПКМУ № 231, бо в законодавство вже вносились зміни. Які саме зміни мав на увазі посадовець та чому вони не відображені в основному документі, що регулюють дану процедуру наразі не відомо.

Прес-служба Житомирського обласного осередку ВМГО «Демократичний Альянс»

Повернутися